سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۰۷ عملیات اطفای حریق و حادثه در رشت

آتش نشانان شهر رشت در ۷۲ ساعت گذشته ۱۰۷ عملیات اطفای حریق و حادثه انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۰۷ مورد حریق و حادثه در رشت رخ داد و آتش نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی این شهر ضمن مهار آتش همچنین به شهروندان حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۶ مورد آتش سوزی ضایعات، علفزار‌ها و جنگل در رشت رخ داده بود افزود: در مجموع ۲۳۹ آتش نشان به همراه ۸۳ خودروی اطفای حریق و آبرسان، آتش سوزی‌ها را مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش سوزی یک نانوایی، سقوط یک اصله درخت، ۳ عملیات نجات حیوان، ۹ مورد رها سازی شهروندان محبوس شده در آسانسور، ۳ مورد قفل درب، ۳ مورد تصادف خودرویی و محبوس شدن افراد، ۲ مورد خدمات رسانی به واسطه سیلان بنزین خودرو‌های سواری در خیابان، ۲ مورد حریق خودرو، و ۱۵ مورد خدمات ایمنی از دیگر اقدامات آتش نشانان رشتی در ۳ روز گذشته بوده است.

شهرام مومنی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت وقوع آتش سوزی و یا نیاز به خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان این نهاد امداد و نجات بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

وقوع ۱۰۷ آتش سوزی و حادثه در رشت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.