سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت خسارت ۲۵۸ خانوار زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه

خسارت ۲۵۸ خانوار زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحمتی پور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه، گزارشی از پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی بیمه شده در حوزه مسکن و وسائل منزل ارائه کرد.

وی گفت: این نهاد با پیگیری‌های انجام شده خسارت ۲۵۸ خانوار زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد را در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت کرده است.

به گفته رحمتی پور مجموع خسارت‌های پرداختی به این خانوار‌های مددجو بیش از یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: خانوار‌های مددجوی ساکن در مناطق زلزله زده مشمول بیمه حوادث هستند برهمین مبنا خسارت آن‌ها در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت شده است.

رحمتی پور عنوان کرد: پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در حوزه مسکن و وسائل منزل از طریق قرارداد این نهاد با بیمه آسیا انجام شده است.

وی افزود: خانوار‌های زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد علاوه بر دریافت خسارت مسکن و وسائل منزل، از کمک‌های دولتی پیش بینی شده برای زلزله زدگان نیز بهره‌مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: خسارت پرداخت شده مربوط به وقوع زلزله در تاریخ‌های سی و یکم تیر ماه و چهارم شهریور بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی بیمه شده

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.