سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت 585میلیونی خیران ومسئولان زنجانی در طرح مفتاح الجنه

مسئولان وخیران زنجانی بیش از ۵۸۵ میلیون تومان در بازدید ودلجویی از شش هزارو ۷ خانوده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح مفتاح الجنه مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیداربا دکتر امیدی شهردار هیدج  بابیان اینکه دیدار از افراد نیازمند وخانواده ایتام از آموزه‌های دین مبین اسلام واز سیره ائمه معصومین (ع) می‌باشد گفت:به همت کمیته امداد استان زنجان در نیمه نخست امسال از شش هزار خانواده نیازمند وتحت حمایت این نهاد در معیت خیران ومدیران نیکوکار بازدید واز آن‌ها دلجویی شده است.

صفری با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام ومحسنین وبیماران صعب العلاج ونیازمند و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به بازدید از خانوار‌های تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد وگفت:در این بازدید که به همراه مسئولان استانی وشهرستانی وخیران در سطوح مختلف در قالب طرح مفتاح الجنه انجام می‌شود علاوه بر بعد عاطفی وانسانی مسائل ومشکلات مختلف خانوار‌ها با مسئولان مطرح وکارسازی می‌شود.

وی همچنین تعداد بازدید‌های انجام شده با میهمانان و مسئولان خارج از امداد را سه هزارو ۲۱۷ خانوار اعلام کردوگفت: ۴۴۵ مسئول ومیهمان خارج از امداددر ۶ ماهه اول سالجاری از خانواده‌هایی مددجویان تحت حمایت بازدید کرده اند؛ که بیش از ۵۸۵ میلیون تومان کمک نقدی وکالایی به خانواده‌ها صورت گرفته است.

دکتر امیدی شهردار شهر هیدج نیز با تقدیر از عملکرد کمیته امداد ومدیر کل استان بخصوص در اجرای طرح مفتاح الجنه، گفت: شهرداری هیدج آمادگی کامل خودرا درهمکاری با برنامه‌های مختلف کمیته امداد اعلام می‌نماید.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح مفتاح الجنه در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.