سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در همدان

دبیر هیات بوکس همدان از برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  امید مرامی، دبیر هیات بوکس همدان به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان در این استان اشاره کرد و افزود: این رقابت ها با عنوان یادواره سردار شهید «حاج حسین همدانی» و از 17 آبان ماه جاری در همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات از دوره ریاست «حسین ثوری» در فدراسیون بوکس ، به عنوان نخستین رویداد بزرگ این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیر هیات بوکس همدان بیان کرد: در این پیکارها نزدیک به 300 ورزشکار، مربی و سرپرست و همچنین 50 داور و کادر اجرایی و مسئولان فدراسیون حضور خواهند داشت ضمن اینکه رئیس فدارسیون بوکس نیز در جریان برگزاری مسابقات به همدان سفر می کند.

مرامی ادامه داد: میزبانی همدان در شرایطی است که با مشکلات عدیده مالی مواجه هستیم و انتظار حمایت همه جانبه از سوی مسئولان در حد شایسته نام و جایگاه شهید سردار همدانی را داریم.

وی افزود: مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان به مدت 5 روز در همدان برگزار می شود و بهترین های کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

همدان میزبان مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.