سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل چک 140 میلیونی مامور وظیفه شناس پلیس راه زنجان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان از صحت عمل مامور وظیفه شناس پلیس راه استان زنجان در بازگرداندن چک ۱۴۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریالی به صاحبش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ اردشیر جهانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبرگفت: یکی از ماموران پلیس راه استان در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک عدد چک بانکی در وجه حامل به مبلغ ۱۴۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق می‌شود صاحب چک مذکور را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهد.

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند، بیان داشت: اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ جهانفر در پایان افزود: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این مامور وظیفه شناس توسط سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.