سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳ مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان بردسیر

فرماندار بردسیر گفت:۳ مرکز بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد تومان در شهرستان بردسیر تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،نجف پور فرماندار بردسیر با اعلام اینکه این ۳ مرکز در شهر دشتکار و دهستان قلعه عسکر افتتاح می‌شود گفت: سلامت مردم جامعه از جمله مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و هر اقدامی در جهت ارتقاء سلامت جامعه صورت گیرد قابل تقدیر است.

وی افزود: شهرستان بردسیر دومین شهرستانی است که بعد از سیرجان مجمع سلامت با حضور خیرین و بخش خصوصی در آن تشکیل شده است و هدف ما این است که سلامت موضوعی اجتماعی شود و مردم نیز برای ارتقاء آن مشارکت کنند.

نجف پور با اعلام اینکه خیرین، بخش خصوصی و مردم حمایت‌های خوبی در حوزه بهداشت در این شهرستان داشته اند، گفت: افتتاح اورژانس ۱۱۵ لاله زار، ساخت مدرسه در روستای بهرام جرد با اعتبار یک میلیارد تومان در جهت ارتقاءبهداشت محیط دانش آموزان و ساخت کلینیکی با زیربنای ۸۰۰ مترمربع که در مرحله بتن ریزی است از اقدامات مهمی بوده که در یک سال اخیرتوسط خیرین در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در بخش دولتی ۱۵ پروژه بهداشتی را آغاز کرده ایم که تاکنون ۱۱ پروژه افتتاح شده است همچنین توسعه اورژانس شهرستان بردسیر نیز در حال اجراست که ۱۵ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌ها اضافه می‌شود.

فرماندار بردسیر گفت:علاوه بر تشکیل مجمع سلامت تصمیم داریم مجمع خیرین سلامت را هم در این شهرستان تشکیل دهیم تا مشارکت مردم در حوزه بهداشتی افزایش یابد همچنین در نظر داریم مراکز سلامت محله را که تاکنون یک مرکز در این شهرستان افتتاح شده است را توسعه دهیم.

نجف پور در پایان افزود: در مجموع کل پروژه‌های بهداشتی در شهرستان بردسیر از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون بالغ بر۴۶ میلیارد تومان در جهت انجام پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، تامین و تجهیز بیمارستان قائم و یارانه دارویی در بخش سرپایی هزینه شده است.
انتهای پیام/ی

توسعه اورژانس شهرستان بردسیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.