سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه صدرنشینی اتحاد رودان در لیگ برتر فوتبال/ عبور ۱۹ گل از خط دروازه ها

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان با تداوم صدرنشینی تیم اتحاد رودان و عبور ۱۹ گل از خط دروازه ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان با تداوم صدرنشینی تیم اتحاد رودان و عبور ۱۹ گل از خط دروازه ها به پایان رسید.
در یکی از مهمترین بازی های این هفته تیم اتحاد رودان با نتیجه پرگل ٤ بر ۲ تیم مدعی ستارگان بستانو را شکست داد و با کسب ١٠ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد.
در دیگر دیدارهای مهم این هفته تیم جبل بر شهرو بندرعباس مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه پرگل ٤ بر صفر از سد ملوان بندرعباس گذشت و با کسب ٨ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.
تیم فولاد هرمزگان نیز با ۱ گل تیم جنوب انرژى بر پارسیان را مغلوب کرد و با کسب ٧ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفت.
در سایر دیدار ها نیز تیم هرنگ جوان بستک ٣ بر ۱ خلیج فارس حاجى آباد را شکست داد،اتحاد دژگان٢ بر ۱ شاهین بندرلنگه را از پیش رو برداشت و مقاومت میناب با ۱ گل سیبه کوخرد را مغلوب کرد.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان با حضور ١٢ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.
در پایان این پیکارها تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات فصل آینده زیرگروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور را کسب خواهد کرد.
انتهای پیام/ب

پیروزی پرگل تیم فوتبال اتحاد رودان مقابل ستارگان بستانو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.