سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرایی موکب های شهرستان ملایر از زائران حسینی

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: موکب های این شهرستان آماده پذیرایی از زائران حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  باب‌اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: روزانه حدود هزار نفر از زائران حسینی از این مسیر در حال تردد هستند و در ایستگاه راه‌آهن ملایر توقف می‌کنند و توسط موکب‌های شهرستان ملایر از آنها پذیرایی به عمل می‌آید.

وی افزود: موکب اصلی شهرستان ملایر در کنار آرامستان بهشت هاجر واقع‌ شده و با کمک‌های خوب مردمی و همچنین تعامل و تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان خدمت‌ رسانی می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: در موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر در روز از حدود 10 هزار زائر حسینی با غذای گرم و میان‌وعده پذیرایی می‌شود.

فتحی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از اتحاد و همدلی بین امت اسلامی در سراسر دنیا است و به طور قطع این راهپیمایی اثرات فرهنگی زیادی به‌ویژه در بین جوانان دارد.

وی افزود: مراسم پیاده‌‌روی اربعین تنها یک راهپیمایی نیست بلکه ابراز عشق و علاقه مردم مسلمان سراسر دنیا به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه همه مردم توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند، تصریح کرد: برخی از افراد با پذیرایی از زائران حسینی در ثواب این پیاده‌روی سهیم می‌شوند و این افراد با هر موقعیت اجتماعی که دارند خالصانه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ب

تردد روزانه هزار نفر از زائران حسینی در ملایر

 

 

 

برچسب ها: اربعین ، خدمات رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.