سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه دانشگاه آزاد درباره فرصت مجدد انتخاب رشته داوطلبان علوم پزشکی

دانشگاه آزاد اطلاعیه شماره ۲ خود درباره فرصت انتخاب رشته مجدد داوطلبان گروه پزشکی را منتشر کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اطلاعیه شماره 1 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، روز سه شنبه مورخ اول آبان ماه سوالات مکرر درباره فرصت انتخاب رشته مجدد داوطلبان ذخیره اعلام شده در تاریخ 11 مهرماه بدینوسیله به اطلاع می رساند.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در اعلام 23 مهرماه حائز شرایط پذیرش شده اند و امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آنها سلب شده است، طبق رویه هر ساله می توانند در صورت کسب حدنصاب نمره لازم از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از تسهیلات انتقال و یا تغییر رشته در گروه علوم پزشکی بهره مند شوند.

شرایط ثبت درخواست توسط متقاضیان حائز شرایط پس از اعلام نتایج قطعی این مرحله در نیمه دوم آذرماه اعلام خواهد شد

 به منظور ایجاد شرایط ادامه تحصیل برای متقاضیان، در سامانه انتخاب رشته علاوه بر امکان انتخاب یکصد رشته/ محل از گروه علوم پزشکی، گزینه انتخاب دانشگاه در رشته های گروه غیرپزشکی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

تسهیلات دانشگاه آزاد برای داوطلبان گروه پزشکی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مردادی
۱۷:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
سلام. لطفا رسیدگی کنید . من و خیلی از دانش اموزان دیگر در شهریور ماه در دانشگاه ازاد قبول شدیم ولی به دلیل نارضایتی از ان رشته ثبت نام نکردیم. اکنون هم به ما فرصت انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت داده نمیشود و به ما وعده میدهند که در نیمه دوم اذر اقدام به تغییر رشته کنید . الان کد رشته محل های حدید زیادی مثل دندان بروجرد و پزشکی تنکابن و کرمان و دارو سازی امل و دامغان به رشته های مرحله قبل اضافه شده و ما از این فرصت به وجود امده محروم شده ایم و عده ایبا تراز بدتر به این رشته ها خواهند رفت و پر میشود و دیگر جایی برای ما نمیماند . شمارا به خدا صدای ما را به گوش مسولان دانشگاه ازاد برسانید و به این بیعدالتی ها پایان دهید. با تشکر فاطمه مرادی از اراک
زهرا
۱۱:۴۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
سلام..الان اینایی که انتخاب رشته کردن و قبول شدن گفتن بهشون بهمن بیاین..اونوقت به ما هم وعده انتخاب رشته مجدد توی آذر رو دادن!یعنی چی الان ؟!به قول شما خیلیا که رتبه بدتری دارند قبول شده اند ولی ما نه..این خیلی نامردیه..خواهش میکنم صدای مارا به مسئولان رده بالاتر برسانید..ولی میدونم هیچکی بفکر ما نیس..دانشگاه آزاد فقط بفکر این هس که جیباشو از قبل پر پول تر کنه
محمد
۲۲:۵۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
با سلام.. من امسال کنکور تجربی دادم و نتونستم بخاطر شریطی امسال برا دانشگاه آزاد ثبت نام کنم آیا میتونم فردا انتخاب رشته کنم؟ اخه گفتن تکمیل ظرفیت نیست؟ خواهشا منو روشن کنین ..چیکار کنم؟