سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس عصر امروز با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران گفت:به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی جاده چالوس عصر امروز با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز و چالوس نیمه سنیگن و پرحجم است، گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی روان است.

وی افزود:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج تا تخلیه بار ترافیکی با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۸ یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه هم اکنون سطح جاده‌های استان خشک و آسمان صاف تا نیمه ابری است، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به استقرار سامانه بارشی و سرد در استان از امشب واحتمال بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

یکطرفه شدن جاده چالوس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.