سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی:

دشمن برای از بین بردن اتحاد ملت ایران و عراق توطئه می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتحاد بین دو ملت ایران و عراق ریشه دینی، مذهبی و اعتقادی دارد، دشمن نمی‌تواند این اتحاد را ببیند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت آستان علوی اظهار کرد: ما همکاری بین اعتاب مقدسه جهان اسلام را از دو سال پیش آغاز کردیم که از طرف مدیران اعتاب مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم همکاری با عتبه مقدسه علویه هرچه بیشتر گسترش یابد.

وی ادامه داد: امروز جلوه بی‌بدیلی از حضور زائران از سراسر جهان اسلام در کنار مضجع نورانی امام علی (ع) و امام حسین (ع) شکل گرفته است که در هیچ نقطه‌ای از کره زمین چنین اجتماعی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: اتحاد بین دو ملت ایران و عراق ریشه دینی، مذهبی و اعتقادی دارد، دشمن نمی‌تواند این اتحاد را ببیند و برای از بین بردن آن توطئه‌های زیادی انجام می‌دهد، اما همه باید تلاش کنیم این وحدت و انسجام روز به روز بیشتر شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال تجربیات بسیار خوبی در آستان قدس رضوی به دست آمده است و پس از انقلاب گام‌های بسیار خوبی در توسعه فیزیکی، فرهنگی و اجتماعی این آستان مقدس برداشته شده و سرمایه خوبی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در عراق رژیم بعث اجازه نمی‌داد اعتاب مقدسه رشد و توسعه پیدا کنند و به دنبال محدودیت آن‌ها بود، ادامه داد: امروز به برکت ایستادگی و مقاومت مردم عراق این اعتاب توسعه خوبی پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می‌دانیم همکاری و هماهنگی با تمام اعتاب مقدسه به ویژه عتبه علویه را گسترش دهیم، زیرا همه اعتاب «کلهم نور واحد» هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.