سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پروازهای اصفهان به نجف در ایام اربعین

سخنگوی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت : علاوه بر پروازهای معمول اصفهان به نجف ، ۴۲ پرواز فوق العاده در ایام اربعین از ۲۸ مهر تا ۱۳ آبان انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهرزاد سلیمی‌پور سخنگوی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به افزایش پروازهای اصفهان به نجف اظهار داشت : علاوه بر پروازهای معمول قبل ، پروازهای فوق العاده در ایام اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود : 8 پرواز معمول در هفته شامل دو پرواز رفت و برگشت شرکت تابان و دو پرواز رفت و برگشت هواپیمای العراقی است و اکنون در آستانه اربعین حسینی 42 پروازی فوق العاده وجود دارد.

سخنگوی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه این 42 فوق العاده پروازی ویژه اربعین است ، گفت : پروازهای فوق العاده از 28 مهر آغاز شده است و  تا 13 آبان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در بحث آماده‌سازی این پروازها ، جلساتی با تمام نهادها و دستگاه‌هایی که در بحث اربعین به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند ، برگزار شده و از یک ماه پیش آماده سازی انجام و تذکرات لازم به نهادها داده شده است.

سلیمی‌پورتصریح کرد :  فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان ، آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پروازهای ورودی و خروجی به عتبات عالیات را دارد.

انتهای پیام/م

آماده‌سازی پروازهای فوق العاده فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به نجف در ایام اربعین

برچسب ها: هواپیما ، اربعین 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.