سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۱۶۰ سکه پاداش می گیرند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۱۶۰ سکه پاداش داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ژاله فرامرزیان در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در استان بوشهر گفت: استان ساحلی بوشهر در کنار خلیج فارس زمینه فراوانی برای توسعه ورزش‌های دریایی و آبی فراهم کرده است که باید از این قابلیت بهره جست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: اعتبارات لازم برای اجرای زیرساخت‌های ورزش آبی با تعامل بین بخشی از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تامین می‌شود.

وی بر تامین اعتبارات اجرای طرح‌های ورزش‌های آبی در بوشهر تاکید کرد و افزود: روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب است چراکه برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌ها دغدغه بزرگ این وزارتخانه شده و احساس نامناسبی بر روی مردم گذاشته است.

فرامرزیان گفت: قهرمانان مسابقات پاراآسیایی افتخار ملت ایران هستند, ورزشکارانی که پرچم ایران اسلامی را به هتزاز درآورده‌اند سبب افتخار مردم و مسئولان هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ افزون بر ۵۰ میلیارد تومان پاداش به قهرمانان ورزشی پرداخت شد.

وی با تاکید بر تامین اعتبارات برای پاداش به قهرمانان ورزشی در سال ۱۳۹۷ گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز به هر نفر ۱۶۰ سکه و به نفرات دوم و سوم این مسابقات به ترتیب به هر نفر ۸۰ و ۴۰ سکه پاداش داده می‌شود.

انتهای پیام/م

۵۰ میلیارد تومان به قهرمانان ورزشی پاداش پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.