سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دومین سال متوالی؛

اعزام 21 دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز مهران

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: 21 دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز مهران اعزام شدند.

رحیم سعیدی، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل صبح امروز در مراسم بدرقه اتوبوس ها به مرز مهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: برای دومین بار از استان اردبیل 21 دستگاه اتوبوس جهت خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) به مرز مهران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این اتوبوس ها در مرز مهران برای جابجایی زوار از مرز تا کربلا استفاده خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل افزود: اتوبوس های در مرز مهران مستقر خواهند شد تا در قالب برنامه ریزی انجام یافته سرویس دهی ایاب و ذهاب زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را در خطوط مشخص شده عهده دار باشند.

سعیدی با اشاره به اینکه مدت این ماموریت ۱۰ روز خواهد بود از جایگزینی اتوبوس های فوق العاده در مسیر ثابت اتوبوس های اعزامی خبر داد تا مشکلی در روند خدمات دهی به شهروندان عزیز در این ایام بوجود نیاید.

وی با اشاره به آماده سازی و بازدیدهای اساسی فنی اتوبوس های انتخابی برای این امر معنوی، تصریح کرد: تمامی اتوبوس های مذکور توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازبینی کامل و رفع اشکالات فنی قرار گرفته و با آمادگی کامل به ماموریت فوق اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهزاد
۱۹:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
از ی طرف ادعای کمبود ارز میکنین و دلار ۳۸۰۰ و ب ۱۴ هزارتومان میفروشین و از طرف دیگه همه چیز و پای تحریمها میزارین .