سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمت مهاجرانی نامزد بهترین مربی تاریخ جام ملت‌های آسیا شد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC )، به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین مربی تاریخ جام ملت ها انتخاب شد.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اعلام اسامی شش مربی بزرگ تاریخ جام ملت های آسیا،از جمله حشمت مهاجرانی، از کاربران خود خواست بهترین سرمربی تاریخ این رقابت ها را انتخاب کنند.

در فاصله 100 روز تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا2019 که از روز 5 ژانویه در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت با آرای کاربران خود بهترین تیم تاریخ این رقابت ها را انتخاب کند.
این سایت پس از برگزاری نظرسنجی برای انتخاب بهترین دروازه بان،مدافعان و هافبک ها و مهاجمان تاریخ جام ملت های آسیا،اکنون انتخاب بهترین سرمربی تاریخ این رقابت ها را به رای گذاشته است.
به همین منظور نام شش مربی فاتح جام ملت ها را در اختیار کاربران خود گذاشته و از آنها خواسته بهترین سرمربی را انتخاب کنند.در این فهرست 6 نفره نام حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان نیز به چشم می خورد.
ای اف سی درباره مهاجرانی نوشته است: مهاجرانی که تنها چند ماه قبل از برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا در سال 1976،هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، تأثير فوری مثبتی روی تیم داشت و اين تيم را برای سومين بار،و تا به امروز آخرین بار در تاریخ فوتبال ایران، به عنوان قهرمانی آسیا رساند.

در همان سال، او به تیم کمک کرد تا برای اولین بار در تاریخ خود به بازی های المپیک راه یابد و آنها را از مرحله گروهی به مرحله یک چهارم نهایی رساند که هنوز هم بهترین عملکرد آنها در المپیک بوده است.
مهاجرانی موفقیت های خود در تیم ملی را با رساندن آنها به جام جهانی 1978، اولین بار در تاریخ خود، به اوج رساند. سال 1980، او امارات متحده عربی را در رقابت های قهرمانی آسیا هدایت کرد.
در فهرست شش نفره کنفدراسیون فوتبال آسیا بجز مهاجرانی، نام خلیل الزیانی سرمربی عربستان، فیلیپ تروسیه سرمربی فرانسوی ژاپن، کارلوس آلبرتو پریرا سرمربی عربستان سعودی و کویت، آنژه پوستکواوغلو سرمربی استرالیا، جوروان ویرا سرمربی عراق حضور دارند.
در حال حاضر حشمت مهاجرانی با کسب 93 درصد آرا با اختلاف بالایی نسبت به دیگر مربیان در صدر این فهرست قرار دارد و الزیانی در جای دوم ایستاده است.

گفتنی است، در نظرسنجی یاد شده ناصر حجازی، مهدی مهدوی کیا،علی کریمی و علی دایی بهترین بازیکنان پست های خود در تاریخ جام ملت های آسیا شناخته شده اند.




انتهای پیام/

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نامزد  بهترین مربی آسیا  شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۲۲:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
سلام
لینک لطفا ، ممنون .
محمد
۲۰:۱۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
لینک؟
ارادتمند پهلوانان
۱۹:۴۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
سلام لطفا لینک رای گیری رو اعلام بفرمایید
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
حالا اینکه یه نفر ایرانی باشه بهش رای بدیم، این انصاف نیست. مثلا تو انتخاب دروازه بان ناصر حجازی خوب بود. ولی انصافا محمد دعایه هم خوب بود. حالا اینکه چون ایرانی نسبت بهش رای ندیم درست نیست.
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
حشمت خان ابرمردفوتبال ایران.
مهدی
۱۷:۲۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
یه چیزی رو من فهمیدم...اینکه ایرانی ها اساسا ناسیونالیست هستند و بشدت ایران و ایرانی رو دوست دارند و هیچ چیزی نمیتونه اونها رو از خاک و وطنشون دور و بی تفاوت بکنه...هیچ کشوری توی آسیا اینقدر حساس نیستند نسبت به افتخارات یا هموطنانشون...کشورهای پیشرفته شرق آسیا جمعیت های چندبرابر ایران دارند ولی به این مسائل توجهی نمی کنند...
مهدی
۱۷:۰۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
پس لینکش کوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م ش ش
۱۵:۰۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
لینک می دادین این رو هم رای می دادیم مثل بقیه
خوشم میاد که همه جا حضور داریم