سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور 6 استان کشور؛

دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری سومین مرحله از دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: در این دوره استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و کردستان حضور خواهند یافت.

وی با اذعان به برگزاری این دوره در روزهای 23 و 24 آبان ماه ادامه داد: از اهداف این دوره ارتقا توانمندی و انگیزه اعضای سازمان های مردم نهاد و ترویج فرهنگ کار گروهی و تیمی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: همچنین آشنایی و شبکه سازی سمن ها با یکدیگر و ترویج فرهنگ تخصص گرایی در بین سازمان ها در این دوره آموزشی دنبال می شود.

به گفته فلاحی در این دوره فرصتی جهت تبادل افکار سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراهم می شود.

وی به فعالیت 18سازمان مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این استان اشاره و تاکید کرد: همچنین دو سازمان مردم نهاد دیگر در مرحله دریافت مجوز و آغاز به کار است.

انتهای پیام/ح

فعالیت 18 سازمان مردم نهاد در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.