صدری با اعلام اینکه انواع شاخصهای عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهرهوری داراییهای شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابیها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام میپذیرد، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصابهای لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند. لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامه های خود برای پوشش کاستی ها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیلهای انجام شده، ریشه های انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
صدری با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره گیری از جمیع توانمندیهای موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاهترین زمان ممکن شاهد جبران عقب ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامه های ابلاغی باشیم، اعلام کرد: در غیر این صورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.
وی در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام مؤثری کوتاهی نخواهیم کرد.
انتهای پیام/