سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵۱ ماموریت پزشکی اورژانس گیلان

در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس گیلان ۴۵۱ ماموریت پزشکی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  پیمان اسدی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:در شبانه روز گذشته ۴۵۱ ماموریت پزشکی داشتیم که از این تعداد ۴۰۰ موردآن غیر تصادفی و ۵۱ مورد تصادفی بوده است.

وی افزود: از ۱۳۹ مورد بیمار بستری شده در بیمارستان‌ها، بیشترین مورد مربوط به بیماران قلبی، سقوط و بیماری‌های تنفسی بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ماموریت‌های انجام شده از آغاز سال تا آخرمهر ۵۳ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است که نسبت به پارسال یک درصد افزایش داشته است.

پیمان اسدی افزود: همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۲۱۹ مورد تصادفی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ و ۸ دهم درصد افزایش داشته است و همچنین موارد غیر تصادفی نیز ۳۷ هزار و ۶۳۶ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال یک و ۹ دهم درصد کاهش داشته است.

وی گفت: ۳۲ هزار و ۹۰ مورد بستری و در این مدت نیز ۲۶ مورد احیای قلبی ریوی موفق داشتیم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۷۲۴ مورد امداد رسانی برای زائران آذربایجانی انجام شده است تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس در ۷ شهرستان مسیر راه زائران اربعین حسینی آماده باش هستند و زائران در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

ارائه ۴۵۱ ماموریت پزشکی اورژانس گیلان در ۲۴ ساعت گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.