سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون: تلاش می‌کنیم در جام ملت‌های آسیا دل مردم را شاد کنیم/ سرباز ایران هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش می‌کنیم همانطور که در جام جهانی ۲۰۱۸ دل مردم را شاد کردیم، در جام ملت‌ها هم همین کار را تکرار کنیم.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم و زمین تمرین مان هم آماده شده و بازیکنان هم سطح خیلی خوبی دارند. صددرصد می‌توانیم عملکردمان در جام جهانی را در جام ملت‌های آسیا هم تکرار کنیم. تیم جوان و با استعدادی داریم و تلاش می‌کنیم، همانطور که در جام جهانی دل مردم را شاد کردیم، در جام ملت‌ها هم همین کار را انجام دهیم.

او افزود: تفاوت میان جام جهانی و جام ملت‌ها زیاد است. در جام جهانی بهترین تیم‌های دنیا حضور داشتند و مقابل آن‌ها بازی کردم، اما در آسیا فقط با بهترین‌های این قاره بازی می‌کنیم و فشار‌هایی که در جام جهانی بود را می‌توانیم کنترل کنیم. هر وظیفه‌ای را مربی از من بخواهد در زمین انجام می‌دهم.

آزمون ادامه داد: نحوه بازی در جام ملت‌های آسیا با صلاحدید مربی انجام می‌شود و همه بازیکنان تابع کارلوس کی روش هستند. می‌دانستیم که با درخشش مان در جام جهانی، انتظارات مردم از ما بالا می‌رود و کارمان سخت می‌‌شود اما امیدواریم انتظارات منطقی و سبب روحیه دادن به تیم شود. حضور مردم صددرصد به تیم کمک می‌کند، زیرا هواداران یار دوازدهم هستند و تلاش می‌کنیم تا با مردم، بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان و اردو‌ها بیان کرد: برای حضور در فینال جام ملت‌های آسیا باید امکانات بیشتری داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم، زیرا عراق، عربستان و... در حال انجام بازی‌های دوستانه مطلوبی هستند و خیلی خوب برای این مسابقات آماده می‌شوند. تیم ملی ایران بهترین بازیکنان آسیا را دارد و تلاش می‌کنیم به موفقیت برسیم.

وی در پایان گفت: زندگی در روسیه سخت است، چون در غربت زندگی می‌کنید، اما خانواده ام حضور دارند و همه چیز خوب است. تلاش می‌کنم تا درخششم را در عرصه باشگاهی برای تیم ملی هم تکرار کنم و باعث افتخار من است، زیرا سرباز کشورم هستم.


بیشتر بخوانید:حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟

کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم

کاپیتان تیم ملی بولیوی: دیدار سختی با ایران داریم


انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.