سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: از ابتدای مهر ماه با اجرای پنج طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان، ۱۵۴ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: از ابتداي مهرماه امسال تاکنون در راستاي انضباط بخشي ترافيكي، پنج طرح ارتقای امنيت با هدف برخورد با خودروهای متخلف در اين شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ها، مأموران انتظامی و پليس راهور با گشت زني هدفمند و استقرار در نقاط از پيش تعيين شده، 92 دستگاه خودرو و 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت نداشتن مدارك رانندگي و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ كردند.
سرهنگ بهرامی افزود: در اين یک ماهه در مجموع بیش از2 هزار و سیصد دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.
وی با اشاره به استمرار طرح هاي ارتقای امنيت اجتماعي و ترافيكي به منظور پيشگيري از جرائم و كاهش سوانح رانندگي تصریح کرد: هدف پليس برقراري نظم و امنيت در همه زمينه ها است و در اين راستا ساير نهادها و مردم نيز بايد به خوبي ايفاي نقش كنند.
انتهای پیام/ب

154 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در كهنوج توقیف شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.