سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام جالب سیمای مرکز قزوین در برنامه زنده

کارشناس برنامه زنده سیمای مرکز قزوین به منظور ترویج نماز اول وقت، به همراه عوامل، برنامه را قطع و نماز خود را اول وقت و به صورت جماعت اقامه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، حین پخش برنامه زنده تلویزیونی «تا آسمان» که به بحث و گفتگو پیرامون مباحث دینی، اعتقادی و اخلاقی با حضور کارشناسان مطرح استان می‌پردازد، هنگام اذان ظهر، نماز جماعت به صورت زنده و با حضور شرکت کنندگان این برنامه تلویزیونی در محل استودیو برپا شد.

اکبری گفت: کارشناس این برنامه حجت الاسلام کاظم لو به عنوان پیش‌نماز و مجری برنامه به همراه عوامل پخش در وسط استودیو به نماز ایستادند و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، برنامه زنده ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه هدف رسانه از اجرای اقامه نماز به صورت زنده در این برنامه، ترویج فرهنگ نماز بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این اوقات ملکوتی، سهم اندکی برای ترویج نماز اول وقت داشته باشیم.

برنامه تلویزیونی «تا آسمان» به تهیه کنندگی مهدی احمدی هر روز ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه بعد از اذان ظهر به مدت ۳۰ دقیقه بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برپایی نماز جماعت در برنامه زنده تلویزیونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.