سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح کارشناسی استانداری پنجه در پنجه بحران بی آبی

مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: "احیا زاینده، نجات گاوخونی و بقای اصفهان" شعار نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان و عنوان هفت طرحی است که استانداری اصفهان به منظور حل بحران بی آبی در دست اقدام دارد.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا قائدیها در جریان نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان اصفهان که صبح امروز برگزار شد، گفت: براساس برنامه ریزی ها قرار بر این بود که نشست این نشست دو هفته قبل با حضور شجاعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان برگزار شود که به علت مشغله فشرده شجاعی که در جایگاه دبیر ستاد اطلاع رسانی اقتصادی دولت نیز فعالیت دارند، نشست مذکور به امروز موکول شد.

وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی ها در حل بحران زاینده رود و کم آبی جایگاه مهمی است چرا که بی شک روابط عمومی ها به عنوان مجاری ارتباط دستگاه ها با مردم میتواند عزم جدی ای را در مردم و توده های مختلف ایجاد کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به شعار نشست فوق اظهار داشت: "احیا زاینده، نجات گاوخونی و بقای اصفهان" شعار این نشست و عنوان هفت طرحی است که استانداری اصفهان به منظور حل بحران بی آبی در دست اقدام دارد.

وی  در پایان اذعان کرد: بدون شک با عزم جدی مدیران و کمک توده های اجتماعی بحران آب حل و زاینده رود مجددا احیا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.