سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در تذکری در صحن:

دستگاه‌های ذیربط به جای استفساریه به فکر جوان شدن سیستم مدیریتی کشور باشند

نماینده مردم تهران گفت: به مقامات ذیر‌بط تذکر می‌دهم که به جای دستاویزی به استفساریه و نقض قانون تلاش کنند تا سیستم مدیریتی کشور جوان شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود صادقی نماینده مردم تهران طی تذکری در جلسه امروز (چهارشنبه دوم آبان) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رهبری محترم تقدیر و سپاس به عمل می‌آورم که بر ضرورت شفافیت تأکید کرده‌اند.

وی افزود: به همه دستگاه‌های اجرایی تذکر می‌دهم که در اجرای قوانین مربوطه و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری التزام کافی به عمل آورند و دستگاه‌هایی که زیرنظر ایشان فعالیت می‌کنند نیز باید بیشتر به این رهنمودها توجه کنند.

صادقی تصریح کرد: به وزرای اطلاعات و امور خارجه تذکر می‌دهم و درخواست دارم که در برابر عمل ناجوانمردانه و اخلال‌گرانه ربایش مرزبانان مظلوم این کشور واکنش جدی‌تری نشان دهند و برای استرداد تروریست‌های وابسته به بیگانگان و مستقر در خاک پاکستان اقدام جدی‌تری به عمل آورند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: به مقامات ذیربط نسبت به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان هشدار می‌دهم که به جای تلاش برای گریز از اجرای این قانون توسط استفساریه و نقض قانون تلاش کنند تا راه را برای جوان‌تر شدن نظام مدیریتی کشور هموارتر کنند.

وی افزود: نحوه اقدام رهبری در انتصابات اخیر نشان می‌دهد که رویکرد جوانگرایی در نظام مدیریتی کشور در عالی‌ترین سطوح مدنظر قرار دارد، لذا از همه تقاضا می‌شود که به این رهنمودها توجه کنند.

صادقی گفت: بنابر تحلیل کارشناسان یکی از دلایل ضعف و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق پیر شدن مدیران بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.