سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تحولات امنیتی عراق؛

پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی از شهر القائم/ دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در الانبار

نیرو‌های امنیتی عراق عملیات پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی تروریست‌ها را در شهر القائم در استان الانبار آغاز کردند.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، استانداری الانبار اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی عراق عملیات پاکسازی شهر القائم را از تسلیحات جنگی برجای مانده از نبرد با تروریست‌های داعش آغاز کردند.

محمد الدیملی، عضو استانداری گفت: همزمان با آغاز عملیات پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی به دست نیرو‌های امنیتی عراق، ده‌ها خانواده آواره عراقی به محل سکونت خود بازگشتند.

وی افزود: در این عملیات جاده‌های اصل و فرعی شهر پاکسازی و موانع آن برداشته می‌شود و همچنین تسلیحات و مواد منفجره برجای مانده از تروریست‌های داعش  کشف و منهدم می‌شود.

الدیلمی گفت: زیر ساخت‌های شهر القائم از جمله شبکه آب و برق آن پس از اشغال تروریست‌های داعش دچار آسیب‌های بسیاری شده است و افراد محلی بدون افزایش حمایت دولت و سازمان‌های انسان‌دوستانه توان بازسازی این زیرساخت‌ها را ندارند.

از سوی دیگر، اداره اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک گروهک تروریستی در استان الانبار منهدم و ۴ سرکرده آن دستگیر شدند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های اداره اطلاعات نظامی گردان ۳۶ تیپ ۱۰ با استفاده از اطلاعات دقیق توانستند یک گروهک تروریستی را متلاشی و ۴ سرکرده بازر آن را دستکیر کنند که به موجب قانون تحت پیگرد بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.