سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

هدف از اجرای طرح بازنشستگان به‌کارگیری نیروهای تازه‌نفس است/باید از قانون تمکین کرد

استاندار سمنان گفت: قانون منبع به کار گیری بازنشستگان می تواند از لحاظ زمانی بدترین عملکرد را به دنبال داشته باشد اما به هرحال مجلس آن را تصویب کرده و باید اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در پاسخ به موضوع منع به‌کارگیری استانداران بازنشسته تصریح کرد: این قانون به لحاظ زمانی بدترین عملکرد را می‌تواند به همراه داشته باشد اما قانونی که تصویب‌شده و اکثریت مجلس آن را پذیرفتند و اینکه هرکسی باسلیقه خودش آن را دور بزند منطقی نیست.

وی بابیان اینکه قطعاً مجلس و دولت تبعات طرح را موردسنجش قرار داده‌اند، افزود: هدف از اجرای این طرح به‌کارگیری نیروهای تازه‌نفس محسوب می‌شود اما تصور بر ایجاد تحول در بدنه کشور است، به هرحال بنده معتقد هستم می‌بایست از قانون تمکین کرد و دعا می‌کنم بهتر از ما را خدا برای مردم استان معین کند.

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در منطقه و شهرهای مختلف استان باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: طبق آخرین گزارش‌ها با توجه به جمعیت یک‌سوم اعتبارات علیرغم محدودیت منابع مالی استان سمنان برای پروژه‌های نیمه‌تمام شاهرود تخصیص داده‌شده است.

چاوشی بابیان اینکه تهیه گزارش تفصیلی اقدامات انجام‌شده سطح استان در دستور کار است، افزود: شاهرود دارای ظرفیت‌های بسیار وسیعی به‌ویژه در بخش گردشگری است که باید در حوزه عمرانی سهم متناسب با شرایط در اختیار روستاهای هدف گردشگری قرار گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای صدور مرز هوایی شاهرود چه پیگیری‌هایی در تهران از جانب استانداری شده است، ابراز داشت: سفر ریاست جمهوری به استان و حضور ایشان می‌تواند سرچشمه تحولات بسیار خوبی برای منطقه باشد، در دولت و وزارت کشور اقدامات لازم برای صدور مرز هوایی نهایی شد که امیدوارم یکی از دستاوردهای خوب سفر رئیس‌جمهور همین باشد.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار سمنان درباره بازنشستگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.