سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بیش از 3 هزار مورد آموزش به مددجویان همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای امسال 3 هزار و 836 مورد به مددجویان این استان آموزش داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بیان کرد: فعالیت‌های واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در هفت ماهه سال 97 جذب تسهیلات از منابع بانکی و داخلی، نظارت بر طرح‌ها، حرفه‌‌آموزی مددجویان و کاریابی بوده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال 3 هزار و 836 مورد آموزش به مددجویان ارائه شده که 4 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه داشت و بیشتر نیز در زمینه خدماتی بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان ادامه داد: کمیته امداد استان همدان در نیمه نخست امسال یک‌هزار و 185 شغل برای مددجویان ایجاد کرده است.

عابدی افزود: در این زمینه 141 میلیارد ریال از منابع بانکی و 49 میلیارد و 937 میلیون ریال از منابع داخلی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان در زمینه خدماتی و دامداری بوده است، خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال 25 هزار مورد نظارت توسط کارشناسان از طرح‌ها صورت گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان ادامه داد:در نیمه نخست امسال 191 میلیارد و 487 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به  یک هزار و 185 مددجو پرداخت شده است، گفت: 441 مورد از اشتغال ایجاد شده در شهرها و 744 مورد در روستاها ایجاد شده است.

انتهای پیام/ب

ایجاد بیش از یک هزارشغل برای مددجویان همدانی  

 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.