سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات استان یزد؛

روزانه ۲۴ هزار زائر در موکب‌های استان یزد در مسیر کربلا پذیرایی می‌شوند

نایب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت : ۳۳ موکب پذیرایی از زائران اربعین تشکیل شده و روزانه ۲۴ هزار نفر در موکب‌های استان در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

کاظم مشهدی بافان نایب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: ۳۳ موکب پذیرایی از زائران اربعین تشکیل شده و روزانه ۲۴ هزار نفر در موکب‌های استان یزد در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

مشهدی بافان افزود: ۲۷ موکب در شهر کربلا، ۱ موکب در نجف، ۲ موکب در کاظمین، ۲ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۱ موکب در مرز چذابه حضور دارند که خدمات خود را از دهم ماه صفر آغاز و تا ۲۵ این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده روزانه ۱۵ هزار نفر در کربلا، ۵ هزار نفر در مرز چذابه، ۳ هزار نفر در کاظمین و هزار نفر در نجف از سوی  موکب‌های یزدی اسکان و پذیرایی می‌شوند.

مشهدی بافان همچنین از اعزام تیم تخصصی پزشکی و پرستاری به کربلای معلی خبر داد و افزود : ۴ موکب استان یزد در ایام ابعین به صورت تخصصی به ارائه خدمات در دو بخش طب سنتی ایرانی و پزشکی فعالیت دارند.

وی با قدر دانی  از حمایت‌ها و تلاش‌های کامیونداران گفت : اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی موکب‌ها از یک ماه گذشته تهیه و علی رغم مشکلات فراوان به همت کامیونداران خیر یزدی تاکنون ۸۰ کامیون و تریلی، وسایل را به کشور عراق منتقل کردیم.

انتهای پیام/ی

پذیرایی یزدی ها از زائران در ایام اربعین در کربلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.