سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرند پیشگام در ورزش رول بال

شهرستان زرند نخستین شهر استان کرمان و پیشگام در ورزش رول بال است که امروز در آیینی تیم بانوان آن به طور رسمی آغاز به‌‌کار کرد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور  تعدادی از مسئولان اجرایی، محلی و ورزش دوستان زرندی برای نخستین بار در استان از رول بال بانوان زرند در سال ۲۲ بهمن  این شهرستان رونمایی و به رشته های اسکیت اضافه شد .

وی با اشاره به اینکه تیم رول بال بانوان زرند با مربیگری نجمه‌سادات حسینی‌حتکنی فعالیت خود را چندین ماه است که به صورت جدی آغاز کرده، افزود: فاطمه جباری، فاطمه حسنخانی، فاطمه قلی‌زاده، فاطمه اسلامی، زهرا قلی‌زاده، زینب عربپور، مریم زمانی، الهام دهخدادادی، نرجس مومنی و ساجده رحمانی 10 بازیکن تیم رول بال زرند را تشکیل می‌دهند.

آشورماهانی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکیت شهرستان زرند به منظور حمایت و راه اندازی این تیم، از اخذ مجوزهای لازم برای حضور این تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشور به میزبانی شهرستان زرند خبر داد و خواستار حمایت بنگاه های اقتصادی شهرستان برای حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات پیش رو شد.

یادآور می شود: رشته ورزشی رول بال تلفیقی از رشته های ورزشی بسکتبال، هندبال و اسکیت است.

انتهای پیام/ب

آغاز به کار رسمی تیم روال بانوان زرند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.