سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد سلوکی با برنامه «فرکانس» به شبکه دو می‌آید

محمد سلوکی تهیه کننده گفت: یک برنامه عصرگاهی با نام «فرکانس» تدارک دیده ایم که بعد از محرم و صفر به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

محمد سلوکی مجری و تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برنامه جدید خود در شبکه دو گفت: در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید یک برنامه عصرگاهی با نام «فرکانس» هستیم که به زودی به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: برنامه «فرکانس» یک برنامه عصرگاهی با محوریت اطلاع و آگاهی برای جوانان در سنین ۱۸ تا ۲۵ سال تدارک دیده شده که سعی می‌کند بدون حرف‌های شعاری و در فضایی کاملا صریح به موضوعات مختلف روز بپردازد.

سلوکی درباره اجرای این برنامه و عوامل آن تصریح کرد: این برنامه مجری پژوهشگر دارد و من فقط به عنوان تهیه کننده در آن حضور دارم، کارگردانی این کار نیز بر عهده افشین لیاقت است.

وی همچنین درباره شکل این برنامه و مدت زمان آن هم بیان کرد: ما در فرکانس در روز‌های مختلف هفته تنوع موضوع خواهیم داشت که در هر روز به یکی از موضوعات آن حوزه می‌پردازیم، شنبه‌ها فرهنگ و هنر، یکشنبه‌ها اقتصادی، دوشنبه‌ها ورزشی، سه شنبه‌ها اجتماعی و چهارشنبه‌ها سبک زندگی و سلامت را در مدت ۲۰ دقیقه دنبال خواهیم کرد.

تهیه کننده برنامه «بهترین شکل ممکن» در پایان با اشاره به کنداکتور شلوغ شبکه دو اظهار کرد: به احتمال فراوان بعد از ایام محرم و صفر برنامه «فرکانس» به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از برنامه «فرکانس»

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.