سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره «قرآن، امام و انقلاب» در اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره "قرآن، امام و انقلاب" در اردبیل برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت:  به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره "قرآن، امام و انقلاب" در اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که کمیته قرآن ستاد دهه فجر برنامه‌ریزی‌های لازم را در ارتباط با برگزاری این جشنواره انجام داده است اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مختلفی برای ایام دهه فجر در دستور کار قرار گرفته که از جمله محوری‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به تکریم چهره‌های قرآنی، تجلیل از نخبگان قرآنی و تقدیر از تلاشگران عرصه علوم قرآنی اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به تشکیل و اعزام کاروان‌های قرآن و انقلاب به مناطق مختلف استان تصریح کرد: در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و هدف این است که برنامه‌های معنوی را در مناطق محروم و حاشیه استان اجرا کرده و در عرصه توسعه علوم قرآنی در ایام مبارک دهه فجر به طور موثر عمل کنیم.

وی از اجرای جشنواره و مسابقات دسته‌جمعی و خانوادگی قرآنی، کرسی‌های تلاوت قرآن و تمام رویدادهای مرتبط با علوم قرآنی و نمایشگاه عرضه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در 9 مضمون در نظر گرفته شده و تلاش بر این است تا 15 آبان ماه برنامه‌های اجرایی طراحی و تدوین شود و فراخوان نیز برای حضور گسترده مردم منتشر شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره قرآنی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.