سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی

تمرین تیم ملی کاراته مردان کشورمان صبح امروز سه شنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،این روزها  تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا آماده می‌شود و مطابق با برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان اعزامی به این مسابقات در اردوی تیم ملی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می پردازند. صبح امروز سه شنبه اول آبان ماه ملی پوشان کشورمان از ساعت ۱۰ صبح در محل آکادمی ملی المپیک زیر نظر مربیان برگزار شد.

در ابتدا شاگردان هروی زیر نظر مربی بدنساز خود به گرم کردن بدن‌ها پرداختند و پس از آن تمرینات و حرکات فنی و تکنیکی تیم زیر نظر هروی و روحانی آغاز شد.

ملی پوشان کشورمان به صورت دو به دو با یکدیگر به مبارزه پرداختند و نکات لازم از سوی کادر فنی تیم به آن‌ها گوشزد می‌شد و هروی با نظارت بر عملکرد ملی پوشان خود سعی به برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان داشت.

البته در این مرحله از اردوی آمادگی مهدی براری زاده و مجید نیکو همت به عنوان حریف تمرینی با ملی پوشان کشورمان مبارزه می‌کنند

در پایان پس از برگزاری چند مبارزه میان ملی پوشان، آن‌ها زیر نظر خواجوی مربی بدنساز خود به سرد کردن پرداختند و تمرین تیم ملی کاراته پایان یافت.

از نکات جالب توجه تمرین امروز صبح تیم ملی کاراته حضور احمد صافی پیشکسوت این رشته و سرمربی تیم ملی کاراته هند بود که با حضور در تمرین تیم ملی با ملی پوشان و کادر فنی تیم به خوش و بش پرداخت و برای زمانی کنار سرمربی تیم ملی نحوه تمرین کردن کاراته کاهای کشورمان  را تماشا کرد.

با توجه به اینکه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم السد قطر در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود ملی پوشان کاراته کشورمان برای این تیم آرزوی موفقیت کردند.

این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کاراته کشورمان روز جمعه به پایان می‌رسد و پس از آن اردوی متصل به اعزام آغاز می‌شود.

امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم، هامون درفشی‌پور در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در کومیته انفرادی و مهدی خدابخشی، صالح اباذری، سامان حیدری، علی اصغر آسیابری، ذبیح پورشیب، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری در بخش کومیته تیمی در رقابت‌های جهانی اسپانیا روی تاتامی می‌روند.

ابوالفضل شهرجردی در بخش کاتای انفرادی و میلاد دلیخون، ابوالفضل شهرجردی و علی زند در بخش کاتای تیمی با هدایت احسان شهرجردی در رقابت‌های جهانی اسپانیا روی تاتامی به مبارزه با حریفان خود می‌پردازند.


بیشتر بخوانید:

درفشی پور و حیدری در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان باقی ماندند

حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته در ایران

فرجی: به دنبال کسب کرسی‌های بین المللی در کاراته هستیم


انتهای پیام/

گزارشی از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.