سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری سارق منزل و کشف اموال مسروقه میلیاردی در زنجان

️فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی  ️فرمانده انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت منزل طی چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از کارکنان پلیس شهرستان ابهر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار آزادی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان ابهر پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به دو فقره سرقت منزل اعتراف و اموال مسروقه شامل طلاجات، زیور آلات، فرش و وسایل داخل منزل به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

سردار آزادی به شهروندان توصیه کرد:در بسیاری از سرقت‌های انجام شده سهل انگاری مالباختگان محرز بوده که شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

دستگیری سارق در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.