سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای (طرح دادرس) در مدارس ملایر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرای (طرح دادرس) در 38 دبیرستان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایربا بیان اینکه طرح دادرس برای هفتمین سال متوالی در مدارس شهرستان ملایر اجرا می‌شود، افزود: طرح دادرس که مخصوص دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان است در 38 دبیرستان دخترانه و پسرانه ملایر اجرا می‌شود که 26 دبیرستان در ملایر و مابقی در مناطق سامن و جوکار قرار دارد.

وی با توجه به اهمیت این طرح و برگزاری دوره‌های نظری و عملی برای دانش‌آموزان افزود: این طرح براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان هلال احمر منعقد شده در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر یادآور شد: سال گذشته در این طرح  تیم‌های 14 نفره ملایر موفق به کسب رتبه دوم و سوم استانی شدند.

وی بیان کرد: برای مربیان پرورشی، مدیران مدارس و کسانی که در این طرح مشارکت جدی دارند دوره ضمن خدمتی به مدت هشت ساعت پیش‌بینی شده است.

سلگی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی در مدارس گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه ادامه دارد که برنامه‌های ورزشی خوبی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: تجلیل از همکاران پیشکسوت تربیت بدنی، برگزاری همایش با مربیان و مسوولان انجمن‌های ورزشی، برگزاری دوصحرانوردی، اجرای برنامه‌های ورزشی بومی ـ محلی، افتتاح کانون‌های حرکت اصلاحی و ساختار قامتی و افتتاح المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای و... از جمله برنامه‌های در حال اجرا در هفته تربیت بدنی در مدارس ملایر است.

انتهای پیام/ج

اجرای (طرح دادرس) در مدارس ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.