سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح استعدادیابی و پیکرشناسی ورزشی در مدارس ازنا

به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای اشاعه و گسترش علم ورزش از تعدادی از دانش آموزان مدارس ابتدایی ازنا تست پیکر شناسی و استعدادیابی ورزشی به عمل آوردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای اشاعه و گسترش علم ورزش سجاد رضایی و خانم زمانی مربیان بدنسازی شهرستان ازنا از تعدادی از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهیدمطهری و شاهد شهرستان ازنا تست پیکر شناسی و استعدادیابی ورزشی به عمل آوردند.

سجاد رضایی در خصوص دانش پیکرشناسی ورزشی گفت: استعدادیابی از سن هشت سال به بالا انجام می‌شود ویکی از شاخص‌های اصلی برای استعدادیابی و معرفی یک رشته ورزشی متناسب با استعداد‌های جسمانی هر فرد می‌باشد.

وی در جواب اینکه از این تست‌ها چه نتایجی حاصل می‌شود خاطر نشان کرد: ابتدا از بین ۴۴رشته ورزشی برای پسران و ۳۲رشته ورزشی برای دختران مشخص می‌شود که فرزند شما در چه رشته‌ای استعداد لازم حتی برای قهرمانی در سطوح بین المللی را دارد.

رضایی گفت: دوم اینکه کمبود یا اضافه وزن بطور دقیق مشخص می‌شود.

این کارشناس بدنسازی خاطر نشان کرد: سوم اینکه حداکثر رشد قد فرزند شما ازهمین امروز مشخص می‌شود و مورد چهارم اینکه درصد چربی اندام‌های مختلف بدن مشخص می‌شود.

وی در ادامه افزود: مورد پنجم اینکه جایگاه سلامت معلوم می‌شود و مورد ششم اینکه میزان آمادگی قلبی، تنفسی معین و در هفتمین مورد وضعیت Bmi_wHR مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/د

طرح استعدادیابی و پیکرشناسی ورزشی در مدارس ازنا اجرا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.