سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تامین تجهیزات نقشه برداری با همکاری بخش‌خصوصی/تعرفه‌های سازمان نقشه برداری تا پایان سال تغییر نمی‌کند

رئیس سازمان نقشه برداری گفت:بسیاری از تجهیزات و مواد مورد نیازمان را از طریق ارتباط گسترده با فعالان بخش خصوصی تامین کرده ایم.

مسعود شفیعی، رئیس سازمان نقشه برداری کشور و معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به نقش طلایی بخش خصوصی در رفع تاثیر تحریم ها اظهار کرد: خبر خوشی که همواره به بهره برداران سازمان نقشه برداری ابلاغ کرده ایم این است که با توجه به نوسانات ارزی ماه های گذشته ،در ارائه خدمات این سازمان هیچ گونه تغییر تعرفه ای رخ نداده است.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است که این تعرفه ها تا پایان سال نیز تغییری نخواهد کرد و با همان هزینه های سال گذشته به کار خود ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان نقشه برداری تصریح کرد: سوالی که این روزها از سازمان نقشه برداری پرسیده می شود، تاثیر اعمال تحریم ها بر خدمات و فعالیت این سازمان است. این نکته بسیار حائز اهمیت است که ما در سالهای گذشته طعم تحریم را چشیده ایم و توانایی مقابله با آن را داریم.

وی افزود:سازمان نقشه برداری کشور با دو بخش هیدروگرافی و فتوگرامتری که شامل نقشه برداری هوایی و دریایی می شود در ارتباط است. بسیاری از تجهیزات و مواد مورد نیازمان را از طریق ارتباط گسترده با فعالان بخش خصوصی تامین کرده ایم و تاکنون با کمترین مشکل رو به رو بوده ایم.

شفیعی تصریح کرد: البته با اعمال فشارهای اقتصادی از خارج مرزها، قطعا هزینه های نقشه برداری بالا خواهد رفت اما با تمام توانمان برای مقابله با این تورم کار می کنیم.

وی در پایان  با اشاره به ارتباط نزدیک با کشور های اروپایی تصریح کرد: هم اکنون با 2 دانشگاه معتبر در فرانسه، دو دانشگاه در آلمان  مشغول همکاری علمی و تجاری هستیم.

انتهای پیام/

همکاری تجاری و علمی سازمان نقشه برداری با 4 دانشگاه در فرانسه و آلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
بقیه مدیران عزیز یاد بگیرند شفاف حرف بزنند.