سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی شش ماهه سالجاری؛

اعطای ۱۷۰۰ تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیلی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از اعطای تسهیلات کارگشایی به هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان اردبیل خبر داد.

علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند استان اردبیل از تسهیلات کارگشایی کمیته امداد در شش ماهه نخست سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات کارگشایی از جمله خدمات مهم کمیته امداد استان اردبیل در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان است که به طور قرض‌الحسنه و با اقساط بلند مدت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه 4 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی در شش ماهه نخست سال‌جاری به خانوار تحت حمایت و افراد مستضعف استان اردبیل پرداخت شده است، بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی برای رفع مشکلات درمانی، تعمیر و مقاوم‌سازی مسکن، تأمین جهیزیه، تهیه لوازم اساسی منزل و سایر نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر پرداخت ‌می‌شود تا وضعیت معیشتی آنها بهبود یابد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۹۶۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل با دریافت وام کارگشایی بخشی از گرفتاری‌های خود را برطرف کرده‌اند، افزود: ۷۳۳ نفر از نیازمندان استان اردبیل نیز با مراجعه به کمیته امداد و پس از بررسی‌های لازم، تسهیلات کارگشایی دریافت کرده‌اند.
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۷۵ نفر از بیماران بی‌بضاعت با دریافت تسهیلات کارگشایی نیازهای اساسی درمانی و دارویی خود را تأمین کرده‌اند، گفت: کمک به درمان بیماران مستمند که توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی خود را ندارند یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل است تا آنها علاوه بر تحمل درد و رنج بیماری نگران سایر مشکلات زندگی نباشند.
وی با بیان اینکه ۱۳۲ زوج نیازمند نیز برای تأمین وسایل ضروری زندگی خود از کمیته امداد استان اردبیل تسهیلات کارگشایی دریافت کرده‌اند، افزود: بسیاری از زوج‌های بی‌بضاعت با تهیه و تأمین لوازم ضروری زندگی می‌توانند راهی خانه بخت شوند که کمیته امداد با یاری خیران اردبیلی و اعطای تسهیلات کارگشایی، به آنها کمک می‌کند تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه به ۸۷ نفر از دانشجویان تحت حمایت هم با اعطای تسهیلات کارگشایی کمک شد تا به تحصیل خود در مقاطع دانشگاهی ادامه دهند، بیان کرد: یکی از راهکارهای کمیته امداد در توانمندسازی و جلوگیری از فقر بین نسلی در بین خانوار تحت حمایت، کمک به ادامه تحصیل فرزندان آنها است که موفقیت‌های بسیاری در این زمینه حاصل شده است.
حسین‌نژاد با بیان اینکه یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیز با دریافت ۱۰ میلیون تومان «وام محکومان» از زندان آزاد شده و به آغوش خانوار خود بازگشته است، گفت: «وام محکومان» به زندانیان جرائم غیرعمد که برای نخستین بار دوره محکومیت خود را می‌گذرانند پرداخت می‌شود تا از زندان آزاد شده و گرمابخش کانون خانوار خود باشند.
وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با ترویج سنت‌های حسنه اسلامی به خصوص در زمینه قرض‌الحسنه، گام‌های بلندتری را برای دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه برداریم، بیان کرد: خیران و نیکوکاران اردبیلی نیز می‌توانند کمیته امداد را در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیش از پیش یاری کنند.
انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از 4 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.