سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه عکس، فیلم، مشاوره رایگان در خصوص پیشگیری از مخدر قلیان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه عکس، فیلم، مشاوره رایگان در خصوص پیشگیری از مخدر قلیان، زندگی زنان، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و کاهش آسیب های اجتماعی ofv nhn .

زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ از برگزاری نمایشگاه عکس، فیلم، مشاوره رایگان در خصوص پیشگیری از مخدر قلیان، زندگی زنان، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی به همت مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه با هدف آگاه سازی جامعه هدف (زنان) در تاریخ امروز ۳۰ مهرماه خبر داد .

وی گفت : این نمایشگاه با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و شورای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد .

شریفی افزود : هفته ملی سلامت بانوان ایرانی همه ساله در هفته پایانی مهرماه (24الی30)با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه به خصوص اولویت سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور برگزار می شود.

وی افزود : بهزیستی کرمانشاه هم به همین مناسبت و با هدف آگاهسازی جامعه زنان امروز با همکاری شورای مواد مخدر و معاونت اجتماعی نیروی انتطامی نمایشگاه عکس فیلم و مشاوره رایگان ،سخنرانی با موصوع کاهش آسیبهای اجتماعی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و مضرات قلیان برای زنان برگزار کرد.

وی ادامه داد : هر روز هفته ملی سلامت بانوان با یک موضوع نامگذاری شده، سه‌شنبه 24 مهر با عنوان "فعالیت جسمانی زنان در هر زمان و هر مکان"، 25 مهر با عنوان "قلیان پدیده تلخ و زیانبار در زندگی زنان"، 26 مهر با عنوان "زنان مدیران تغذیه خانواده از مزرعه تا سفره"، 27 مهر "استفاده بهینه از شبکه اجتماعی و آسیب‌های آن"، 28 مهر با عنوان "سرطان‌های زنان قابل پیشگیری و درمان"، 29 مهر با عنوان "تامین حقوق سلامت زنان ضامن سلامت خانواده" و 30 مهر با عنوان "پیشگیری از رفتارهای پرخطر و عفونت‌های آمیزشی" نامگذاری شده است .

 

 

انتهای پیام/د

هر روز هفته ملی سلامت بانوان با یک موضوع نامگذاری شده است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.