سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی اقلام پر مصرف در استان سمنان

اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان، روند ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن تشریح اهتمام جدی مسئولان استان برای تداوم خرید و انتقال و ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان گفت: برخی حاشیه سازی ها و اخبار ضد و نقیض درباره کمبود یا نبود کالاهای مصرفی مردم صحت ندارد و از تمام ظرفیت انبارهای استان برای ذخایر اقلام مورد نیاز روزانه استفاده شده است.

وی  رسیدگی و برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و از مسئولان خواست تا با اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم اطمینان خاطر دهند.

سید حسن میرعماد دبیر ستاد تنظیم بازار استان نیز در این نشست به ذخایر 4 کالای پر تقاضای بازار استان اشاره کرد و گفت : تا کنون 70 هزار تن گندم، 5 هزار تن برنج، 2 هزار تن شکر و 120 هزار تن گوشت منجمد در استان ذخیره سازی شده است.

به گفته سید حسن میرعماد از ابتدای مهر ماه امسال تا کنون 39 تن گوشت گرم وارداتی و 39 تن گوشت منجمد برای متعادل سازی قیمت ها در استان عرضه شده است و این روند تا تنظیم کامل بازار گوشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / گ

جزئیات ذخیره سازی اقلام پر مصرف در استان سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.