سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست پایش دانشکده داروسازی

نشست پایش دانشکده داروسازی با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دانشکده داروسازی جو همدلی و همفکری برقرار است و بر اساس پایش‌های ما تغییرات خوبی در حوزه‌های مختلف آن انجام شده است .

وی گفت : در منابع دانشگاه محدودیت‌هایی وجود دارد که متاسفانه نمیتوان پشتیبانی قوی از دانشکده‌ها به عمل آورد، اما در این دانشکده فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است

مرادی افزود : این دانشکده از دانشکده‌های مهم ما است؛ به ویژه در بعد پژوهشی این دانشکده بیشترین محصولات پژوهشی با کیفیت بالا را تولید کرده است.

وی افزود : دانشکده داروسازی از بعد آموزشی مهم است و حضور تمام مدت دانشجویان در سال‌های تحصیل در دانشکده و دروس دشوار، این رشته تحصیلی را به رشته‌ای خاص تبدیل کرده است و لازم است که همواره برای ارتقای دانشکده بکوشیم .

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این دانشکده مرکز علمی با اهمیتی است که ۵۰ درصد اساتید آن ارتقا یافته هستند و برای ارتقای آن تلاش می‌کنیم .

نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هرکدام از فعالیت‌های دانشکده کار‌های بزرگی هستند. این دانشکده غیر تعطیل بوده و توسعه فضا‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در آن قابل تقدیر است .

غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشکده داروسازی دانشکده برتر از نظر فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه است .

محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برای ایجاد محیط آکادمیک و آرام از تیم مدیریتی دانشکده که می‌تواند به عنوان الگو مطرح شود سپاسگزاریم .

حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گفت : سیاست‌های این دانشکده همکاران را همدل کرده است. ایده‌های نو، همت بلند، اعتماد به دانشجویان و انگیزه بخشی به آنان در دانشکده محسوس است .

 

 

انتهای پیام/د

دانشکده داروسازی در بعد پژوهشی مهم است

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.