سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مداوای بیش از پنج هزار زائر در بیمارستان صحرایی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۸۴ زائر در بیمارستان صحرایی تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهرام مقام رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان به استقرار بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۱۳۰ تخت بستری در گذرگاه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۸۴ زائر در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: از تعداد کل افراد مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی ۲۸۵ نفر بستری موقت شدند و چهار هزار و ۸۸۷ زائر نیز به صورت سرپایی ویزیت و درمان شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان به اعزام ۶۹ زائر بیمار به بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: روز یکشنبه نیز یک هزار و ۵۲۸ زائر اربعین حسینی به بیمارستان صحرایی مستقر در شلمچه مراجعه کردند که ۸۸ نفر در بیمارستان به صورت موقت بستری شدند و یک هزار و ۴۳۴ نفر به صورت سرپایی ویزیت و ۶ زائر برای ادامه درمان به بیمارستان‌های تابعه اعزام شدند.

مقام افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون تعداد ۲ هزار و ۵۹ مورد بازدید از مراکز پخت و پز مواکب مستقر در شلمچه انجام شده است ضمن اینکه تعداد ۹۰۰ مورد کلرسنجی و تعداد ۴۶ مورد نمونه کلرسنجی از آب بعمل آمده است.

از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار زائر از مرزشلمچه عازم کربلای معلی شدند.

انتهای پیام/ د

استقرار بیمارستان صحرایی در شلمچه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.