سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی از فردا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام و جابجایی زائران اربعین از فردا خبر داد.

شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از اعزام و جابجایی زائران اربعین حسینی از فردا خبر داد.

وی افزود:اعزام زائران اربعین حسینی با ناوگان اتوبوسی و بر اساس توافق فی ما بین مسئولان کاروان و شرکت حمل و نقل مسافر صورت می پذیرد.

شهامت گفت:جابجایی به صورت دربستی انجام شده و به دلیل اعزام سرویس عادی پیش فروش بلیط انجام نمی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود:در این بازه ی زمانی بالغ بر 100 دستگاه انواع اتوبوس اعم از ویژه و وی آی پی جابجایی زائران استان به عتبات عالیات و برگشت آنها را انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد:برابر هماهنگی های انجام شده با ستاد اربعین حسینی،مرزهای خروجی زائران اربعین حسینی خراسان جنوبی، مرز مهران و مرز چذابه است که با توجه به عدم محدودیت در زمان صدور ویزا،برای اغلب زائران استان ویزای مرز مهران صادر شده است و بیشتر زائران استان از این مرز تردد می کنند.

شهامت گفت:به دلیل فراهم بودن انجام تشریفات در مرز چذابه و تراکم بالای مسیر های منتهی به پایانه مرزی مهران، بهره گیری از مرز چذابه توصیه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: توصیه می شود همشهریان بصورت کاردانی اقدام کرده و حتماً در بدو حرکت قرارداد تأمین ناوگان برگشت را نیز با شرکت های حمل و نقل استان منعقد کنند تا با کمترین مشکل این سفر معنوی را به انجام رسانند.

وی گفت:از طرفی با توجه به رویه سنوات اخیر، مبلغی کمتر از جمع کرایه رفت و برگشت برای سفرهای اربعین حسینی (ع) ملاک عمل قرار می گیرد که حسب بررسی بعمل آمده کرایه جابجایی مسافران در سالجاری به نسبت استانهای همجوار و خدمات ارائه شده  مناسب بوده و هماهنگی لازم برای این موضوع به عمل آمده است.

انتهای پیام/غ

آمادگی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.