سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط ناگهانی آکروبات باز زن حین اجرای برنامه سیرک +فیلم

سقوط ناگهانی آکروبات باز زن حین اجرای برنامه صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشم تماشاچیان رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سقوط یک آکروبات باز روس را حین اجرای برنامه در یکی از سالن های نمایش سیرک در این کشور به تصویر می کشد. این آکروبات باز زن که در حال اجرای برنامه برای گروهی از کودکان بود ناگهان در مقابل چشمان وحشت زده آنها به پایین سقوط کرد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این آکروبات باز جوان در اثر سرخوردن دستش هنگام گرفتن پارچه ابریشمی مستقیما به پایین سقوط می کند.

این حادثه موجب شد تا "یانا" 19 ساله از ارتفاع 15 فوتی (4.5 متر) به پایین سقوط کند. این در حالی بود که هیچ گونه ایمنی برای سقوط احتمالی این آکروبات باز در نظر گرفته نشده بود. در ادامه در حالی که این دختر روی زمین کاملا بیهوش شده بود با کمک چند نفر از پرسنل سیرک به بیمارستان منتقل شد. این حادثه در یک سالن اجرای برنامه در منطقه "نوووکوزنتسک" روسیه رخ داد. در حالی که ترس آن می رفت این آکروبات باز از ناحیه کمر دچار شکستگی شده باشد پزشکان بیمارستان اعلام کردند او تنها دچار شکستگی شانه شده است.

یکی از شاهدان عینی با نام " اولسیا ایروشنکولت" در این باره گفت : " این حادثه بسیار غیر منتظره بود. دیدن اینکه این دختر در مقابل چشمان ما از ارتفاع حدود 5 متر به پایین سقوط کند واقعا شوک آور بود. ما در این سیرک حضور یافته بودیم تا شاهد اجرایی فوق العاده باشیم اما با صحنه ای وحشتناک روبرو شدیم. هنوز تصویر سقوط این دختر در مقابل چشمان من است. در هنگام حادثه کودکان زیادی در سالن سیرک حضور داشتند. والدین پس از این حادثه باید از آوردن  کودکان خود در مکان های مشابه خودداری کنند."

 انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط آکروبات باز از ارتفاع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.