سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان رقابت قصه‌گویی لرستان

مرحله استانی رقابت قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با معرفی قصه‌گویان برتر به کارخود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مرحله استانی رقابت قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با معرفی قصه‌گویان برتر به کارخود پایان داد.

 آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه گویی با حضور علاقه‌مندان به قصه گویی، پیشکسوتان عرصه ادبیات، تئاتر، سینما و پژوهش در سالن اجتماعات آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.


در این مراسم، پس از اجرای قصه‌گویی و نمایش، اسدعبدالهی فرماندار خرم آباد با موضوع فرهنگ وهنر سخنرانی کرد و دکتر سیدسیامک موسوی نویسنده و پژوهشگر لرستانی به ایراد سخنرانی با موضوع قصه گویی پرداخت.


در ادامه آفرین پنهانی معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان سخنانی در رابطه با قصه گویی وانتظاراتی که از مربیان استان در جهت کیفیت‌بخشی قصه و قصه‌گویی در مراکز مطرح کرده و بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.


در بخش بعدی بیانیه هیات داوران بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی استان لرستان متشکل از: ملیحه حمدی، زهرا عادلی و کرم‌رضا تاج‌مهر پس از بررسی قصه‌ها آرا خود را به شرح زیر اعلام کردند:


دربخش دختران و پسران: نگار طهماسبی با قصه کلیله و دمنه، ریحانه اسکندری با قصه دالو مروارید و نیما بیرانوند با قصه یک گربه و پنج موش، به عنوان برگزیده معرفی شدند.


در بخش زنان و مردان: مسلم صالحی (باقصه: برکه و باران)، داریوش جعفری (با قصه:‌ترین حیوون)، راضیه خدایی (با قصه پرنده سخنگو)، زهرا اکبری (با قصه: نمکی و دیو تنبلی)، آزاده کوگانی (با قصه: بخت) به ترتیب اول تا پنجم، به عنوان برگزیده معرفی شدند.


در بخش پدر بزرگ‌ها و ماد ربزرگ‌ها، علی‌محمد مرادی (با قصه متل‌های قدیمی)، احترام عالیخانی (با قصه خین و صلح) و اعظم زین‌العبادی (با قصه چوپان دروغگو) به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ب

 

برگزیدگان رقابت قصه‌گویی لرستان معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.