سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حس و حال جوان استرالیایی در پیاده روی اربعین

امام حسین(ع) آهنربا است و همه را به خود جذب می‌کند +فیلم

حس و حال زیبا و وصف ناپذیر جوان استرالیایی در پیاده روی اربعین را در ویدئویی مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زیارت امام حسین علیه السلام برای همه از ارزش و جایگاه خاصی برخوردار است و همه مسلمان‌ها و حتی بسیاری از غیر مسلمان‌ها برای سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا از همه دارایی خود مایه می‌گذارند.

سفر زیارتی کربلا و حضور در کنار میلون‌ها تن از شیعیان از سایر کشورها برای افرادی که غیر مسلمان‌ها اکثریت جمعیت کشور و منطقه محل زندگی آن‌ها را در بر می‌گیرند و با محدودیت‌های ابراز عقاید خود روبرو هستند، حلاوت و شیرنی دو چندان دارد.


بیشتر بخوانید: حال‌وهوای وصف‌ناپذیر زنان آمریکایی در پیاده‌روی اربعین +فیلم 


در طول سال‌های اخیر که مراسم با شکوه پیاده روی اربعین با حضور میلیون ها عاشق و دلداده امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود، مسلمانان سایر کشورها و همچنین شمار قابل توجهی از اقلیت‌های مذهبی در کنار یکدیگر یکصدا و متحد حضور دارند و قدرت انکار ناپذیر شیعیان را به رخ مستکبران و ایادی کفر می‌کشانند.


بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب بانوی تازه مسلمان شده هلندی در سفر اربعین +فیلم


در ادامه فیلمی کوتاه از حضور یک جوان استرالیایی را می‌بینید که در مراسم پیاده روی اربعین حاضر شده است و از لذت شیرین این سفر روایت جالبی را نقل می‌کند. او که از شهر سیدنی استرالیا عازم کربلای معلی شده معتقد است: امام حسین علیه السلام مثل آهنربایی است که زائران اربعین را همچون براده‌های آهن به سمت خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کربلا ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.