سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی در همدان

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از آموزش حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی‌ سلطان، مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از امکان آموزش مجازی تمام رشته‌های قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

وی به پایان چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، اشاره کرد و افزود: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز شد و منتخبین به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مردادماه امسال مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد، گفت: منتخبین این دوره به مرحله کشوری که در قم و اراک برگزار می‌شد، راه یافتند.

مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در مرحله کشوری 2 نفر از استان همدان حائز رتبه 6 و 7 شدند، افزود: این مسابقات شهریورماه و مهرماه امسال در 2 استان قم و مرکزی برگزار شد.

جمالی به اجرای طرح ملی حفظ مجازی قرآن کریم اشاره و خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی برای برگزاری این طرح در سطح بقاع متبرکه و میادین شهر همدان آغاز شده است.

وی  با تاکید به اینکه اداره کل اوقاف همدان اقدام به آموزش مجازی حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کرده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا شبکه‌های اجتماعی و مجازی با مرکز آموزش مجازی قرآن کریم ارتباط برقرار کرده و آموزش‌های لازم را ببینند.

مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم طی اسفندماه در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری آزمون حفظ قرآن در همدان

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.