سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نی‌ناله

فراخوان نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نی‌ناله در شیراز منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ انجمن خوشنویسان شیراز اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲ آبان به نشانی استان فارس، شیراز، پل باغ صفا، خیابان استاد دیرین، انجمن خوشنویسان ایران، شعبه شیراز ارسال کنند.

بر اساس این گزارش موضوع‌های این نمایشگاه شامل آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب و اشعار با محوریت امام حسین (ع)، شهدای کربلا، واقعه عاشورا و پیاده‌روی اربعین است.

در این گزارش آمده است: هنرمندان خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی و سفیر می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند به شرط آنکه آثار با قاب تحویل داده شود.

در این گزارش هدف از برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نی‌ناله به تصویر کشیدن تاثیرات عشق خداوند و اهل بیت در خلق آثار هنری، شناساندن ظرفیت‌های فراموش شده هنر ایرانی_ اسلامی در بین هنرمندان، ترویج هنر والای اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی، پاسداشت میراث فرهنگی و دینی ایرانی_ اسلامی، ترویج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت، تولید آثار فاخر هنری با موضوع عاشورای حسینی و شناسایی و حمایت از هنرمندان ارزشی اعلام شده است.

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط نی ناله همزمان با ۱۰ استان کشور به مناسبت اربعین حسینی از چهارم آبان در شیراز برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر

انتشار فراخوان نمایشگاه خوشنویسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.