سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازدید استاندار از موکب های مستقر در کربلای معلی مطرح شد؛

پیاده روی اربعین نشان قدرت اسلام در دنیا

استاندار اصفهان گفت : اتحاد ملت مسلمان ، پایبندی و اعتقاد به راه امام حسین (ع) و نشان دادن قدرت اسلام در دنیا پیام زائرین اباعبدالحسین (ع) است.

 محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت : پیام اربعین حسینی اتحاد ملت مسلمان پایبندی ، اعتقاد به راه امام حسین (ع) . نشان دادن قدرت اسلام در دنیا است چرا که به عنوان یک کنگره و نمایش باعث ایجاد یک وحدت درونی بین جوانان اسلامی و تشیع شده است.

استاندار اصفهان با بیان توصیه‌هایی به زائرین اربعین حسینی برای کسب فیض بیشتر در این مسیر، گفت: زمانی‌که انسان نسبت به اهل بیت(ع) معرفت پیدا می‌کند، همین معرفت باعث می‌شود فرد در گام بعدی به محبت دست پیدا کند. اگر معرفت در افراد شکل گرفت، محبت نیز در آنها ایجاد می‌شود؛ لذا کسب محبت اهل بیت(ع) با معرفت به دست می‌آید و اگر این معرفت نباشد، محبتی که می‌بینند گذرا خواهد بود.

وی افزود : در مجموع 76 موکب در شهرهای نجف وکربلا از استان اصفهان مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که از این تعداد 59 موکب در کربلا و نجف و مابقی در طول مسیر برای پذیرایی از عزاداران و زائرین اباعبدالله الحسین (ع) مستقر هستند .
مهرعلیزاده ادامه داد : تاکنون یک میلیون و دویست هزار نفر برای اربعین حسینی ثبت نام نموده که پیش بینی می شود با توجه به سیر تقاضاها این عدد به دو میلیون نفر برسد .

وی گفت :کلیه اقدامات و پشتیبانی اهم از نظافت و تامین آب آشامیدنی و کارهای بهداشتی صورت گرفته که مشکلی برای موکب ها وجود ندارد و موکب ها آماده خدمت به زائرین امام حسین (ع) هستند.

استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش ارز اظهار نمود : علی رغم اینکه شرایط اقتصادی موجود و افزایش قیمت دینار با تدبیری که دولت اتخاذ نمود زائرین می توانند به میزان 950 هزار تومان ،ارز دینار معادل 9.5 هزار دریافت کنند.

انتهای پیام/س

بازدید استاندار اصفهان از موکب های کربلا

برچسب ها: استانداری ، اربعین 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.