سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس خانه مطبوعات کرمان؛

برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها و مطبوعات کرمان

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کرمان همزمان با نمایشگاه ملی کتاب از ۱۹ تا ۲۵ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله خدیشی؛ مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در تعامل صورت گرفته با معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد کرمان نمایشگاه دوسالانه مطبوعات و رسانه‌ها امسال در کرمان همزمان با بزرگترین رویداد نمایشگاهی استان برپا شود.

وی افزود: حضور علاقمندان و بازدیدکنندگان فرهنگ و هنر یکی از دغدغه‌های اصلی ما است که امیدواریم با برگزاری همزمان این نمایشگاه‌ها شاهد بازید قابل توجه از این ۲ رویداد فرهنگی باشیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان اظهار داشت: رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری، دفاتر سرپرستی روزنامه‌های سراسری و نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و روابط عمومی ادارات می‌توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات ضمن مطالعه شرایط حضور در نمایشگاه، غرفه‌های مورد نظر خود را رزرو کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کرمان در سالن شهدای مس مجتمع نمایشگاهی جنوبشرق کرمان برگزار می‌شود و هزینه خدمات ارائه شده شامل نظافت غرفه ها، صوت سالن، مهمانان ویژه نمایشگاه، برگزاری کارگاههای تخصصی، اطلاع رسانی و ... به ازای هر غرفه ۱۲ متری برای رسانه‌ها ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

خدیشی تصریح کرد: برگزاری رویداد‌های جنبی از جمله دعوت از مهمانان استانی و ملی، برپایی کارگاه‌های روزنامه نگاری و غرفه آرایی توسط رسانه‌ها امتیازاتی به همراه خواهد داشت که در پایان نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تصریح کرد: هر چند رسانه‌ها روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، اما نمایشگاه می‌تواند با کمترین هزینه گام بلندی برای معرفی رسانه‌ها به مخاطبان و ایجاد شناخت را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه رسانه های کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.