سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان؛

پیروزی کریمی مقابل قهرمان جهان و المپیک/اکبری در لحظات پایانی حریف ژاپنی را مغلوب کرد

رقاب های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اوزان اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم امروز (یکشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست مقابل ریکاردو بائز از آرژانتین 13 بر صفر پیروز شد.وی در دور دوم مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان 7 بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد.کریمی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل باتیربیک تساکولوف از روسیه کشتی خواهد گرفت. در گروه کریمی جی دن کاکس دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا حضور دارد.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول مقابل باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان 6 بر یک پیروز شد.وی در دور دوم در ثانیه های پایانی و در حالی که 5 بر 3 از حریف پیش بود با نتیجه 5 بر 5 مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر به دیدار نهایی وی در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست مقابل ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان 7 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا در گروه شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 مقابل جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه پیروز شد.وی در دور دوم در لحظات پایانی شکست 2 بر 2 را با پیروزی 3 بر 2 مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن عوض کرد و به دور سوم رسید. جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، گریگوریان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان، رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان و علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس در گروه اکبری حضور دارند.


بیشتر بخوانید:

اطری،مقصودی،اکبری و کریمی حریفان خود را در کشتی آزاد قهرمانی جهان شناختند

شکست اطری در واپسین لحظات/اکبری گام نخست را محکم برداشت

یخکشی به دیدار رده بندی رسید/پیروزی یزدانی در گروه شانس مجدد


انتهای پیام/

پیروزی کریمی  و اکبری در دور دوم رقابت های جهانی کشتی آزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.