سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس دادگستري استان خراسان رضوي:

دشمنان انقلاب به دنبال سياه نمايي در انتخابات هستند

رئيس دادگستري استان خراسان رضوي گفت:نبايد فكر كنيم فتنه گران ،‌فتنه را کنار گذاشته اند بلكه ضد انقلاب و فتنه گران به دنبال اين هستند تا با سياه نمايي حضور مردم در انتخابات را کمرنگ كنند.

به گزارش حوزه حقوقي -قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دادگستري خراسان رضوي حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن شريعتي رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوي در گردهمايي پيشگيري از جرايم انتخاباتي آموزش و پرورش که در مرکز تربيت معلم هاشمي نژاد مشهد برگزار شد با بيان اين كه فرهنگيان بايد با بصيرت افزايي در خود ،بصيرت را نيز در دانش آموزان افزايش دهند،گفت :امروز جريان شناسي و شناساندن جريان هاي موجود در کشور يک وظيفه حتمي و قطعي است به خصوص براي قشر فرهنگيان که بايد با بصيرت افزايي در خود بصيرت را در محصلان افزايش دهند.

وي افزود:فرهنگيان بايد شأن خود را پاس بدارند و آن را کم نبينند و به يک سري مسايل دنيايي دل نبندند و به وعده و وعيدهاي کانديدايي که هنوز معلوم نيست رأي بياورد توجه نکنند و نقش و جايگاه خود را فراتر از يک هوادار ببينند.

رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوي تصريح كرد:‌ نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با توجه به شرايط حساس فعلي جهاني و منطقه اي و همچنين تجربه ضد انقلابي که در جريان فتنه سال 88 اتفاق افتاد ،‌سخت مورد طمع دشمنان است.

رئيس کل دادگستري خراسان رضوي خاطر نشان کرد:‌فکر نکنيم فتنه گران ،‌فتنه را کنار گذاشته اند ؛ ضد انقلاب و فتنه گران به دنبال اين هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کرده و يا کاري کنند انتخابات باشکوه برگزار نشود و در مرحله بعد به دنبال اين هستند که با سياه نمايي طوري وانمود کنند که اين انتخابات تشريفاتي است.

حجت الاسلام شريعتي بيان کرد:‌اخبار و اطلاعات موثقي از مراجع امنيتي همچون وزارت اطلاعات حکايت از اين دارد که آمريکا ، انگليس ،‌رژيم صهيونيستي و ضد انقلاب به دنبال اين هستند که فضاي انتخابات را ملتهب کنند ؛ لذا براي همه اين تکليف ديني و ملي وجود دارد که تلاش کنيم فضاي انتخابات فضايي رقابتي و با حضور پررنگ مردم باشد.

وي از تشکيل ستاد پيشگيري و رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در استان خبر داد و افزود:‌ حسب دستور رئيس قوه قضائيه اين ستاد تشکيل شده است که در تهران با مسئوليت دادستان کل کشور ، در استانها با مسئوليت رئيس کل دادگستري استان و در شهرستانها با مسئوليت رئيس دادگستري شهرستان و با عضويت تمام مسئولاني که در برگزاري و نظارت بر انتخابات تشکيل شده است.

رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوي اظهار داشت:‌ حقيقت اين است که دشمنان انقلاب و بدخواهان در خارج و داخل کشور به دنبال اين هستند که از اين فرصت طلايي انتخابات به عنوان يک تهديد عليه نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده کنند و انتخاباتي که مظهر مردم سالاري ديني و جمهوريت نظام ما است مورد طمع دشمنان قرار گرفته و در آينده هم قرار خواهد گرفت./ص3


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.